Sunday, February 8, 2015

Ouchhhh!!sakitnyaaa..

Assalamualaikum w.b.t

Lps satu...satu...dugaan Allah bg kt aku...sblm ni sakit dkt pergelangan kaki...lps tu sakit di betis...dan arini 8 Feb 2015 (ahad)..aku ada rs aku terpijak satu benda halus dan tercucuk ditapak kaki aku dan benda tu telah selamat masuk sepenuhnyaaa....adoiiii...sakitnyaaaa...hanya Allah je tau bertapa sakitnyaaa....

Masa tu,aku br je lps berkursus umrah di rumah..mama menjemput ustazah sapinah...iaitu merupakan penceramah haji dan umrah utk travel agency Gemilang.mama usaha utk dapatkan ustazah utk dtg mengajar kami dirumah kerana byk persoalan boleh ditanya jika nk dibandingkn pergi kursus beramai2 spt yg aku pergi semalamnya di wisma andalusia...sgt ramai org sehinggakan tempat duduk penuhh..mcmana penceramah nk menjawab kesemua persoalan2 bakal umrah yg hadir di kursus umrah tersebut?

Ok..berbalik pada kaki aku ni...lps je kaki aku terkena benda halus itu..aku terus menjerit kesakitan...mr.surveyor yg sibuk main COC pun terganggu kosentrasi apabila ms.ingenieur menjerit2 sakit...hihihi..padan muka dia!kusyukkk sgt kn...

Konon mr.surveyor nk jd penyelamat la..tp still xjmpa jugak bnda ape yg tercucuk dkt tapak kaki aku...sehinggakan mr.surveyor berusaha pergi mencarik jarum dan kononnya cuba utk mencari benda yg nenyucuk itu dan kononnya nk membuat operate tapak kaki aku..

Meh tgok kesungguhan mr.surveyor nk jd penyelamat...tp hampessss!xmembantu pun..huhuhuhu


now masih sakit...kalo.xhilang gak sakit..aku akan g klinik la nmpk gayanyaaa


okla..adiosss...amigosss

mS.iNgEniEuR

No comments:

Post a Comment