Wednesday, February 4, 2015

Mr.Surveyor dh balik!

Assalamualaikum w.b.t

Fuhhhh...lama btul x jenguk blog nih....bersarang dhhh...huhuhu....susah dh rs nk cuba luangkn masa utk mengadap blog nih...tp ku cuba selit2kn masa utk membuat coretan gak...al-maklum la...kwn gaduh aku si mr.surveyor dh blk ke tanah air...huhuhu...

Mr.surveyor merupakan suami n kawan gaduh aku...kalo x gaduh..xsah lah kn...masa dia nk blk mesia aritu pun leh jd punca nk gaduh...mne x gaduh....nk blk pun nk berahsia2..kononnyaaaa `surprise' katanyaaa....ceittt!..

Aku pegi ke kalumpang resort pd 24-25januari 2015...haaa..tgok la...entri psl g singapore pun xsiap lg...ni psl kalumpang lg la x siapnya..huahuahua....

Aku blk dr kalumpang..smpai di KL dlm pukul 5ptg...dlm pukul 6-7ptg cmtu..si anak buah suruh call si uncle (mr.surveyor) sbb si anak buah nk cite yg bertapa bestnyaaa dia bermandi manda di sungai kalumpang resort...sblm call si uncle dia..si anak buah dh bercerita dulu dgn aunty dia a.k.a aku laaaa....dia ckp `kalau uncle pegi..mesti uncle nngis kn..sbb air tu sejukkkk sgt...mcm aunty la...sbb aunty xtahan nk mandi air sungai tu'...aikkk?sejakk bile aunty nngis??wakakakak....tp aku layankn je la perbualan dia....dia bergelak2 tanda geli hati bygkn kalau unclenya ikut g kalumpang n mandi bersama2...wht ever la sygku bam2...hihihi

Ok...ms dia berckp dgn uncle mr.surveyor dia..time tu la uncle mr.surveyor bgtau si.anak buah yang si.uncle akan blk esoknya 26jan 2015 dan siap pesan dkt anak buah 'suruh aunty amik uncle kt airport esok'....terbeliakkk la mata aku!..ape???esok??...mmg la esoknya aku dh berniat nk MC sbb byk urusan nk buat + bdn penat g bercuti...tp bknnya niat nk MC tu utk amik mr.surveyor kt airport hokeyyy!terus aku susun semula jadual yg telah dirancang...yerlaaaaaaaa....dh kira gnggu urusan aku la ni..hahaha....

Last2 aku g nilai submit defect forms je...pstu terus g airport g amik mr.surveyor dgn anak2 buah aku dan xlupa dgn mama juga (ni mr.surveyor request suruh bwk mil dia...xleh blah..siap request2...hahaha)

So...sejakkk mr.surveyor pulang ke tanah air ni...maka bizi lah aku sehingga blog ni pun terabai....mr.surveyor cuti seminggu...so ms.ingenieur ni pun nk bercuti seminggu...xsampai hati nk biarkn si mr.surveyor duduk umh sorg2...maklum la...br balik kn...hihihi...psni confirm smpai ati nk tinggalkn sorg2 dah...hahaha

Ok...nnti ada kesempatan...aku akan ceritakan keseronokkan di kalumpang resort...eh yg singapore pun xsiap lg...dok berkubu je dlm folder draft...wakakaka

Lgpun aku skrg bz preparation utk g umrah...tu yg jd lg terabai blog kesayangan ni...xpe2..aku cuba jugak utk luangkn masa selagi mampu...

Okiesss....adiossssss....amigosss


mS.iNgEniEuR


No comments:

Post a Comment